Aktuellt 2024

För att se hela vårt program för 2024, klicka på 'Program här'
eller i menyn för att se alla inplanerade aktiviter.
Vi hälsar dig varmt välkommen till våra aktiviteter!

Årsmöte 28 februari
Vi ses klockan 18 i i Essunga Bygdegård och inleder med årsmötesförhandlingar. Därefter blir det medlemsdragning och fika med kakbuffé. Vi får dessutom besök av Vara Trädgårdsförening som berättar och visar bilder från sin Norge-resa i augusti 2023 då de besökte den fantastiska trädgårdsanläggningen Flor&Fjaere utanför Stavanger, kryssade på Lysefjorden och shoppade på Lundbergs plantskola i Arendal.

Aktiviteter i april 2024

Den 8 april åker vi till Molins Handelsträdgård i Herrljunga på  kvällsutflykt. Har ni inte redan köpt era vårblommor blir det här ett perfekt tillfälle! Vi träffas vid Gustavsplatsen i Nossebro klockan 17.30 och samåker. Ta gärna med fikakorg!

Har du missat tidigare års pilflätning? Då har du möjlighet att hänga på den 20 april. Vi ses hos Jenny i Hangelösa klockan 10. Ta med eget fika och/eller lunch. Anmäl dig till Anki senast 13 april på telefon 0730 313 727. Kostnad 350 kronor och mer om du vill göra fler arbeten.

Varmt välkomna!